Shadow Warrior reboot iz 2013. nas je svojevremeno podsjetio na čari old-school pucačina - brzu akciju, nivoe komplikovanije od šačice slabo povezanih koridora, gomilu ludih oružja i još veću gomilu demona koje je trebalo poslati nazad u Pakao… ili koju već dimenziju iz koje su zapravo došli. No, postavlja se pitanje šta nam Shadow Warrior 2 može ponuditi u godini u kojoj smo već odigrali toliko raznolikih i fantastičnih FPS-ova, od Overwatcha i Dooma, pa do Battlefielda 1 i Titanfalla 2?

A odgovor na to pitanje je vrlo jednostavan, iako bi vas, ukoliko niste pratili razvoj igre, mogao iznenaditi. Naime, Shadow Warrior 2 kombinuje old-school FPS elemente svog prethodnika sa nekoliko elemenata karakterističnih za Diablo i druge hack’n’slash akcione RPG-ove.

Igrajući Shadow Warrior 2, tako ćete osim na regularne misije, nailaziti i na one opcionalne, koje će vam davati likovi u centralnom hubu. U dotičnom ćete pak, osim vašeg doma - maštovito nazvanog ‘Wang Cave’ - pronaći i nekoliko prodavnica sa prijateljski nastrojenim yakuzama i demonima, koji će vam prodavati kojekakve skillove i municiju, ali i nova oružja i dodatke za ista.

Pored toga, veći dio misija će se odvijati na proceduralno generisanim mapama, na kojima će raspored protivnika i ciljeva biti drugačiji za svakog igrača. A ukoliko vam ni to prizove u sjećanje Diablo i njemu slične naslove, Shadow Warrior 2 će iz šešira izvući i kompletan loot sistem - ubijeni protivnici će iza sebe ostavljati ne samo novac, već i nova oružja i raznorazne drangulije koje možete ubaciti u oružja koja već posjedujete.

Spomenute drangulije i druge nadogradnje će oružjima mijenjati karakteristike - neke će im tako dodati vatrene, toksične ili ledene bonuse na štetu, dok će im neke druge povećati šaržere ili vam omogućiti da nosite dva primjerka određenih pušaka istovremeno.

Kao što ste mogli pretpostaviti, sa takvim sistemom nadogradnje oružja i elementarnih bonusa u paketu dolaze i protivnici koji su osjetljivi na određeni tip štete, a otporni na neki drugi, što akciju u teoriji čini zanimljivijom i promišljenijom nego ranije. No, ovdje moram istaći kako u 8 sati do sada provedenih u igri (na Normal nivou težine) nisam morao obraćati previše pažnje na tip štete koju sam nanosio, iako sam povremeno nailazio na protivnike koji bi ginuli nešto sporije u odnosu na druge. Naravno, u takvim situacijama je i više nego preporučljivo baciti pogled na njihov health bar, ispod kojeg će biti uredno ispisani podaci o tipovima štete na koje su otporni, te im se potom prilagoditi i odabrati adekvatna oružja i bonuse.

Kada su u pitanju tipovi protivnika, ovaj put ćete ih upoznati još i više nego u prethodnom Shadow Warrioru, iako ćete se u jednom trenutku uhvatiti kako razmišljate o tome da nemate pojma kako neki od njih uopšte izgledaju, obzirom da je akcija brza i haotična, te da često uopšte nećete stići da ih detaljnije pogledate prije nego ih napunite olovom, laserskim zracima ili ih sasječete svojom vjernom katanom. Ili motornom pilom. Ili nekim od bezbroj drugih oružja…

OK, ako ćemo cjepidlačiti, igra nudi “tek” sedamdesetak primjeraka hladnog i vatrenog naoružanja, što nije baš bezbroj, iako bi se komotno moglo posmatrati tako kada Shadow Warrior 2 uporedimo sa drugim sličnim FPS-ovima. Uostalom, najbitnije je to što je ponuda oružja i više nego dovoljna da usreći sve ljubitelje žanra.

1/1

Nego, kako se svi ti FPS i RPG elementi ponašaju u praksi, kada se Lo Wang nađe okružen demonima? Kao što rekoh, akcija je brza i haotična, ali i jako zabavna - sada na raspolaganju pored izmicanja u stranu imate i dupli skok, ali i gomilu oružja koja možete koristiti (u svakom trenutku ih možete imati do 8 aktivnih, dok se ostatak krije u inventaru). Tome dodajte i atmosferu igre obogaćenu Wangovim doskočicama i jeftinim humorom i dobićete specifičnu cjelinu kakvu do sada niste imali priliku zaigrati.

U jednom trenutku ćete tako juriti okolo sa motornom pilom, da biste nekoliko sekundi kasnije skakali po krovovima kuća, koristeći luk i strijele, planirajući kako da eliminišete mini-bossa koji je odjednom nabasao iza ugla… prije nego se vratite svojoj vjernoj sačmarici sa toksičnim nadogradnjama kako bi potamanili zečeve koji skakuću okolo (ukoliko ste igrali prethodni nastavak, znate i zašto).
A kada se situacija smiri i kada umre i posljednji protivnik na vidiku, ne preostaje vam ništa drugo nego da još jednom prošetate bojnim poljem i pokupite svu onu lovu i nadogradnje za oružja koje protivnici ostave iza sebe. Pa, ko zna, možda budete imali i sreće pa nađete i primjerak naoružanja koji do sada niste ni vidjeli, a kamoli isprobali.

Za razliku od akcije, koja je u još bolja od one u prethodnoj Wangovoj avanturi, proceduralno generisani nivoi nisu ni po čemu posebni, iako služe svojoj svrsi i ponašaju se kao sasvim prihvatljiva igrališta kojima ćete juriti ubijajući demone. Isto tako, nisam ostao oduševljen ni pričom, tj. njenom prvom polovinom koju sam do sada imao priliku odigrati, iako sam se tu i tamo znao nasmijati Wangovim glupim šalama i prepirkama sa određenim likovima.

Brza akcija i jeftin humor su mi prije nekoliko godina bili dovoljna motivacija da odigram Shadow Warrior, baš kao što su mi sada dovoljni da uživam u Shadow Warrioru 2 - pogotovo u kombinaciji sa još većom ponudom oružja i mogućnošću njihove nadogradnje. Istina, proceduralni dizajn nivoa nije čemu, kao ni priča, ali ako ćemo iskreno, u pitanju su propusti koje ovaj put mogu zanemariti i vratiti se napucavanju demona svakih nekoliko dana, sve dok ne završim igru. Još ako u međuvremenu uspijem nagovoriti nekoga od prijatelja da mi se pridruže, pa da Shadow Warrior 2 zaigramo u co-op multiplayeru i tako ga pretvorimo u još veći hack’n’slash’n’shoot haos…

http://shadowwarrior.com/

PLUS
brza akcija, gomila novih oružja;

MINUS
proceduralno generisane mape, priča;

SPECIFIKACIJE:
Žanr: FPS
Razvojni tim: Flying Wild Hog
Izdavač: Devolver Digital
Platforme: PC (testirano), PS4, Xbox One